fbpx

Kampány a vadhús népszerűsítéséért

0
A Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara, az Étrend Magyar Konyhafőnökök Egyesülete, a Dél-Alföldi Gasztronómiai és Turisztikai Egyesület és a Miskolc és Térsége Turisztikai Közhasznú Egyesület kezdeményezésére elindult a #vadateszem kampány, melynek célja, hogy az átlagfogyasztók körében népszerűsítse a vadhúst és annak fogyasztásának pozitív élettani és környezeti hatásait, emellett pedig élénkítse a vendéglátók forgalmát.
Az ezzel kapcsolatos sajtótájékoztatón Asztalos István, az Étrend Magyar Konyhafőnökök Egyesületének elnöke elmondta, a kampányt mintegy a vendéglátóhelyek Márton-napi libavacsoráit lezárandóan indították el, hogy új vendégeket vonzzanak az éttermekbe, illetve a visszajáróknak is változatos ételekkel szolgáljanak.
Csókay Ákos, a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara főtitkára a korábbi fogyasztásélénkítő kampányokra utalva mondta, a kamara ezúttal is segítséget nyújt az ágazati szereplők összefogásában, és ehhez hasonló kampányok támogatásával igyekszik segíteni a gazdasági helyzetüket.
A #vadateszem kampány legnagyobb előnye, hogy a nyersanyag, azaz a vadhús termelési, így annak beszerzési költsége is alacsonyabb, ezért a hazai forrásból származó vadételekkel a termelő, a vendéglátó és a fogyasztó is jól jár. A kampánynak emellett fontos részét kell képeznie, hogy felhívják az emberek figyelmét a vadfogyasztás pozitív hatásaira a közösségi médián keresztül.
A kezdeményezéshez több étterem is csatlakozott, melyek a november 18-27 közötti időszakban folyamatosan legalább egy, a magyar erdőkből származó vadból készült ételt szerepeltetnek étlapjukon.
Megosztás

A szerzőről

Reagálj

*